Τώρα είναι 16 Ιούλ 2018, 20:28



Απαντήστε στο θέμα  [ 19 Δημοσιεύσεις ] 
 ZX12R 
Συγγραφέας Μήνυμα
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση ZX12R
Καλησπερα σε ολους, κατα τη γνωμη σας αυτη η μηχανη αξιζει για αγορα μιας και η τιμη αγορας της ειναι σχετικα χαμηλη? θετικα και αρνητικα? μου αρεσει πααρα πολυ το ΖΧ10R του 08 αλλα κοστιζει περιπου τα διπλασια, οποτε σκεφτομουν να περασω 3-4 χρονακια με το 12αρι και μετα περναω σε κανα 1000ρακι πιο σπορ.


17 Μάιος 2018, 13:09
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Μηχανή: Z750 GPZ400
Δημοσίευση Re: ZX12R
Καλησπερα φιλε !
Το ειχε φιλος μου. Ωραιο αρκει να ξερεις για τι το θελεις. Πινει σαν καταπιωνα !!!
Για ποιο μοντελο μιλας και ποσα χρηματα διαθετεις ?


17 Μάιος 2018, 15:17
Προφίλ
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: Planet Earth!!!
Μηχανή: kv75
Team: Αρχαία Τραγωδία
Δημοσίευση Re: ZX12R
Ειναι μια μηχανη που εχει τα χρονακια της. Αν βρεις κατι καλοσυντηρημενο χωρις σοβαρα ατυχηματα αξιζει λογω της τιμης αγορας.
Ηταν το πιο δυνατο μηχανακι παραγωγης. Πλεον τα περισσοτερα ειναι πειραγμενα και βγαζουν πολυ περισσοτερα αλογα απο τα μαμα, η αποψη μου ειναι οτι θελει καλο ψαξιμο να μην εχουν γινει μαϊμουδιες απο προηγουμενους ιδιοκτητες.
Καιει μπολικη βενζινη αναλογως και το ποσο ατακτο ειναι το δεξι σου χερι.
αρκετα βαρυ ειδικα σε σχεση μεενα 10αρι.
Ωραια θεση μιας και πλεον εχουν μαζευτει αρκετα οι διαστασεις και καλη καλυψη απο αερα.

_________________
Racing Bastard με Τάσεις Φυγής...


17 Μάιος 2018, 16:10
Προφίλ WWW
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση Re: ZX12R
λεω για το μοντελο πριν το 2003 που ηταν χωρις κοφτη, καταναλωση λενε γυρω στα 6,7 λιτρα/100, για μηχανη οντως ισως να ειναι υψηλη, αλλα εχω συνηθισει αυτα τα νουμερα απο το αυτοκινητο μου οποτε τα ιδια ειναι πανω κατω.

εχω βρει στο car με γυρω στα 3000

γενικοτερα τι προβληματα μπορει να βγαλει? αν το ειχε και κολλητος σου θα το ειχες απο κοντα αυτο το μηχανακι οποτε θα ξερεις γενικα τι παιζει


17 Μάιος 2018, 16:27
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: Z750
Δημοσίευση Re: ZX12R
6.7 στα 100???
Υψηλη???
Στο σκουτερ εχω 5.5 στα 100.
Το θεωρω απιθανο να εχει τοσο,εκτος και μιλαμε για κατηφορα με σβηστο κινητηρα...

_________________
Ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο ηλίθιος επιμένει.
ΚΑΙ ψαλιδι εχουμε!


17 Μάιος 2018, 22:20
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: aRiS
Μηχανή: VERsatileSYS
Team: Versys
Δημοσίευση Re: ZX12R
sidirofagos έγραψε:
...Στο σκουτερ εχω 5.5 στα 100..



να αλλαξεις scooter :lol: 5.5 καιει και το versys και ξερω και ατομο που εχει κανει και ρεκορ πιο κατω ;)

Γιαννη τσιμπατο αν ειναι σωστα συντηρημενο 8-)

_________________
πωλείται

καρίνα viewtopic.php?f=28&t=29132

ψυγειο viewtopic.php?f=28&t=30372


17 Μάιος 2018, 22:47
Προφίλ YIM
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση Re: ZX12R
5,5 λιτρα σε σκουτερ κατι δεν παει καλα σιγουρα, εγω απο πηγες ειδα οτι η καταναλωση ειναι καπου εκει, απο 6,7-7,3 λιτρα/100. Αν μπεις στο wikipedia λεει οτι ειναι 7,3, εβγαλα και φωτο απο τις ιστοσελιδες αλλα δεν μπορω να τις ποσταρω, δεν ξερω πως να ανεβασω φωτο


17 Μάιος 2018, 23:01
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: aRiS
Μηχανή: VERsatileSYS
Team: Versys
Δημοσίευση Re: ZX12R
για να ανεβασεις φωτο πηγαινε εδω :arrow: http://tinypic.com/ πατας αναζητηση επιλεγεις φωτογραφια απο τον υπολογιστη σου πατας resize 17''
μετα upload now και απο τα link που θα σου βγαλει κανεις αντιγραφη επικολληση το δευτερο που λεει
''IMG Code for Forums & Message Boards''

_________________
πωλείται

καρίνα viewtopic.php?f=28&t=29132

ψυγειο viewtopic.php?f=28&t=30372


17 Μάιος 2018, 23:06
Προφίλ YIM
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση Re: ZX12R
Εικόνα


Εικόνα



Στην πρωτη φωτογραφια τα 14,8km/lt ειναι 7,1λιτρα/100


17 Μάιος 2018, 23:17
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: Z750
Δημοσίευση Re: ZX12R
Εξαρταται που ειναι μετρημενα αυτα,δλδ μην περιμενεις να ανοιγεις 1200 κυβικα και να καιει 7.3.

_________________
Ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο ηλίθιος επιμένει.
ΚΑΙ ψαλιδι εχουμε!


Τελευταία επεξεργασία από sidirofagos και 18 Μάιος 2018, 00:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά



17 Μάιος 2018, 23:41
Προφίλ
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση Re: ZX12R
ναι εννοειται οτι ειναι μετρημενα με συντηρητικη οδηγηση, οχι πατημενο


17 Μάιος 2018, 23:47
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Μηχανή: Z750 GPZ400
Δημοσίευση Re: ZX12R
Δεν το ειχε κολλητος για να το εχω ζησει καλα.
Φιλος φιλου το ειχε και πηγαμε καναδυο βολτες...
Η καταναλωση σιγουρα ειναι αναλογη του δεξιου χεριου σου αλλα 1200 κυβικα ειναι αυτα, θελουν τροφη.

Καλα τα ειπατε, παλια πλεον μηχανη, οποτε θελει πολυ προσοχη !

Μια κατηγορια απο μονη της καθως ουτε sport touring ειναι σαν ΖΖR - hayabusa ουτε SS.
Λιγο βαρυ μου φανηκε σε στριφτερη διαδρομη αλλα δεν ειναι και το καλυτερο του πιστευω.
Γκαζι να φαν και οι κοτες.

Αυτα.Καλη επιτυχια να βρεις σε καλη κατασταση....

Εγω βεβαια στην θεση σου κοιτουσα την τελευταια κοψια αν και ειναι ελαφρως πιο πολιτισμενη.
Σαν και αυτο https://www.car.gr/11410512-kawasaki-zx-12


18 Μάιος 2018, 09:45
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: DRz400 SM
Δημοσίευση Re: ZX12R
Ειχα το μοντ. 2002, απο το 2002 εωσ το 2007.
Εαν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα το ξαναπερνα....χθες, έτσι για να το βλέπω...

Το μειονεκτημα ότι ειχε πιό ψηλα το κεντρο βαρους σε σχεση με το 14ρι π.χ., απλά το ξεχνάς.
Το συγκεκριμενο ηταν για ευθειες περισσότερο και ανοιχτές καμπές, παρά για κλειστα στροφιλικια. (γιά τέτοια, υπάρχουν και τα SS). Όχι ότι δεν έστριβε αλλά ήθελε περισσότερη προσπάθεια για να πέσει στη στροφή. Άρχοντας στις εθνικές. Το αντίπαλο δέος του BUSA...

Συμβουλή.
Μην ψάχνετε γιά οικονομία στα καύσιμα και μάλιστα γιά τέτοια μηχανάκια και μάλιστα μέσα από προσπέκτους... Του πίνεις το αίμα στο γκάζι, σου καίει την τσέπη. Τόσο απλά. Ειδικά τα πρώτα που, αν δεν κάνω λάθος, είχαν μια σειρά πεταλούδες, σου έδειναν σε δύναμη ό,τι τους ζητούσες. Από κάποια μοντ. και μετά, είχαν και δεύτερες πεταλούδες, οπότε η ECU κάπου έκανε και τα δικά της. (Το λέω με επιφύλαξη αυτό με τις δεύτερες πεταλούδες...)

Μακάρι να βρείς κάποιο όσο πιό μαμά, και σε καλή κατάσταση και να το χαρείς όσο πάει...( ...είναι και επετειακό...)

_________________
Drz 400 SM '06
ZZR 1400


18 Μάιος 2018, 10:01
Προφίλ
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση Re: ZX12R
παιδια, ουτε τα zzr-hayabusa ειναι για κλειστες στροφες, και αυτα για ευθειες και ταξιδια ειναι οποτε οδηγικα το 12αρι που υστερει σε σχεση με κεινα?

τι εννοεις οτι ειναι επετειακο?


18 Μάιος 2018, 10:16
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Ομάδα αίματος: Α+
Μηχανή: DRz400 SM
Δημοσίευση Re: ZX12R
Giannis87 έγραψε:
παιδια, ουτε τα zzr-hayabusa ειναι για κλειστες στροφες, και αυτα για ευθειες και ταξιδια ειναι οποτε οδηγικα το 12αρι που υστερει σε σχεση με κεινα?

τι εννοεις οτι ειναι επετειακο?


Το ZZR (τηρουμένου του όγκου και βάρους του) είναι πιό καλοστημένο ακόμα και γιά κλειστά στροφιλίκια (ρώτα και τον Adam... :lol: :lol: )

Γιά το "επετειακό", λάθος έκφραση. Απλά, επειδή η μαμά KAWA δεν το ανανέωσε και σταμάτησε την παραγωγή του, με αυτή την έννοια το 12άρι έχει την αξία του.

(Μην πουν ορισμένοι ότι η συνέχειά του είναι το ZZR. To 12άρι ήταν γιά μοναχικούς που με μιά τσάντα στην πλάτη όργωναν τις εθνικές και σταματούσαν για βενζίνη και κατουριμα κάθε 150-180 χιλ. Το 14άρι κάνει το ίδιο, απλά παίρνεις το σπίτι σου μαζί-τριβάλιτσο, δικάβαλο, πολύ πιο άνετο και πιο οικονομικό. Άντε με το 12άρι να κάνεις τη διαδρομή Ανκόνα-Ιταλία, Cherbourg-Octeville Βόρεια Γαλλια, δικάβαλος με τριβάλιτσο, σερί 1.694 χιλ., σε 22 ώρες μέσ τη νύχτα και να είοαι και 54+... :mrgreen: )

_________________
Drz 400 SM '06
ZZR 1400


18 Μάιος 2018, 10:54
Προφίλ
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση Re: ZX12R
μαλιστα, ωραια ολα αυτα που ειπατε, παντως το ψηνω ασχημα γιατι ειναι οικονομικη μηχανη για αγορα και μπορω να περασω ανετα 4-5 χρονακια και μετα θα την καμαρωνω και αμα μου τη βαρεσει μια μερα τη χωνω σε ενα υπογειο για μετατροπες μολις αλλαξω

παιδια κατι αλλο που σκεφτομαι βασικο, γινεται απο τον αριθμο πλαισιου να ελεγξω σε καποιο ΚΤΕΟ ποσα χιλιομετρα εχει? αν ειναι ολα πληρωμενα να μην εχει οικονομικες εκκρεμοτητες και τετοια?


18 Μάιος 2018, 13:51
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Μηχανή: Z750 GPZ400
Δημοσίευση Re: ZX12R
Ετσι και αλλιως για να γινει μεταβιβαση χρειαζεται βεβαιωση απο την ΔΟΥ του ιδιοκτητη οτι δεν χρωσταει τιποτα. Τελη, παρακρατηση κυριοτητας κτλ.

Οσον αφορα τα χιλιομετρα μπορεις να τα τσεκαρεις με τα χαρτια του κτεο, οτι συμβαδιζουν πανω κατω με τα χρονια και με τυχον βιβλιο σερβις, χωρις βεβαια αυτα να αποτελουν αποδειξεις !


18 Μάιος 2018, 15:55
Προφίλ
Άβαταρ μέλους
Δημοσίευση Re: ZX12R
Κατι αλλο που ξεχασα, σε βιντεο εχω δει σε ΖΧ12R αριστερα κατι σαν τσοκ και παραξενευτηκα λιγο σε μηχανη με συστημα injection


25 Μάιος 2018, 23:13
Προφίλ
Άβαταρ μέλους

Τοποθεσία: Αθήνα
Μηχανή: Z1000
Δημοσίευση Re: ZX12R
Λέγεται fast idle switch και θυμίζει το τσοκ στην λειτουργία χωρίς, όμως, να είναι. Οι περισσότερες μηχανές injection, όταν είναι σε κρύα εκκίνηση, ανεβάζουν λίγο τις στροφές του κινητήρα μέχρι να σιγουρέψουν ότι ζεστάθηκε και μετά τις ρίχνουν στο κανονικό τους ρελαντί.

Στις παλαιότερες τεχνολογίες injection αυτος ο αυτοματισμός δεν υπάρχει με αποτέλεσμα να τοποθετήσουν το fast idle switch όπου, τραβοντας το, ανοίγουν οι δεύτερες πεταλούδες λίγο και το μηχανάκι στροφαρει υψηλότερα για να μην σβήσει στις κρύες εκκινήσεις. Σκέψου το σαν να κρατάς το γκάζι λίγο ανοιχτό.

Διαφέρει από το τσοκ που τραβοντας το, κλείνεις τον εισερχόμενο αέρα και γίνεται το μίγμα πιο πλούσιο.

Συναντάται και σε αρκετά δικυλινδρα ducati και, φυσικά, στα Z750 και 1000 πρώτης γενιάς. Προσωπικά, ως κάτοχος z1000 1ης, δεν έχει χρειαστεί να το χρησιμοποιήσω ποτέ.


26 Μάιος 2018, 08:19
Προφίλ
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Απαντήστε στο θέμα   [ 19 Δημοσιεύσεις ] 

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε:  

Not able to open ./cache/data_global.php